Isnin, 27 Julai 2009

Suka Makan Ketika Tertekan

Aku kalau dalam tekanan mahupun menghadapi masalah yang besar, biasanya aku ni cepat lapar. Dari kecil lagi perangai aku begini, aku akan makan dan makan untuk setiap kali ada masalah. Hari ini aku rasa cam teringin makan Kueh Tiaw Goreng Seafood dan burger ayam. Tapi masalahnya di kawasan perumahan tempat aku duduk ni tidak ada gerai burger, oleh itu aku terpaksa menapak sehingga ke KFC semata-mata untuk membeli Zinger Burger kegemaran ku dari dahulu lagi. Kueh Tiaw Goreng Seafood aku bungkus dari kedai makan belakang rumah. Kueh Tiaw Goreng Seafood dia sememangnya sedap. Setiap kali aku berkunjung ke sana, aku hanya memesan Kueh Tiaw Goreng Seafood sahaja. Sambil menulis catatan ini, aku tengah enak menjamu selera. Selamat Menjamu Selera kawan-kawan.

Ini dia Kueh Tiaw Goreng Seafood kegemaran aku. Ada sotong, udang dan ikan.

Ada 4 ekor saja udang nya, memang kedekut tapi tetap sedap. Harga sebungkus Kueh Tiaw Goreng Seafood ini ialah RM5.00 dan sememangnya mahal.

Ini dia Zinger Burger KFC dengan fillet ayam pedas yang rangup.

Sememangnya menyelerakan, Selamat Menjamu Selera.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan